AA Men Active Care 3in1 50ml

9,23 

Tootekood: 5900116086163 Kategooriad: , , Brand:

Laos

Ladu Tarneaeg Hind
EU5
local_shipping P 05.05 - E 06.05
local_shipping
P 05.05-
E 06.05
9,23 

Ooteaeg saab kuhjaga tasutud, sest saad 100% originaaltoote soodsa hinnaga.

AA Men Active Care on aktiivne näonahahooldusprogramm aktiivsetele meestele. See parandab koheselt naha seisundit, võitleb tõhusalt ärrituse ja väsimuse ilmingutega. Taastab kauakestva mugavuse ja suurendab vastupidavust ebasoodsatele välisteguritele. AA Men Active Care 3in1 Ultrally näokreem: • annab mati efekti kuni 12h. • niisutab ja taastab intensiivselt, kaitstes ärrituse eest. • lisab energiat, kõrvaldades väsimuse märgid. Ülikerge koostis ei kleepu ja imendub kiiresti, jättes nahale mati efekti. Aktiivsete koostisosade toimimine: • 3D Soft Touch tehnoloogia – spetsiaalne nahakaitsesüsteem, mis niisutab tõhusalt, rahustab ärritusi ning stimuleerib mehenahka vajavaid regenereerimis- ja taastamisprotsesse. • Energy Shot kompleks kofeiini ja C-vitamiiniga vähendab naha väsimuse märke ning annab sellele terve ja värske välimuse. • Mat Control kompleksil on normaliseeriv toime – see annab mati naha efekti, hoides ära selle läikima. • Magneesium, tsink ja vask stimuleerivad naha taastumis- ja uuenemisprotsesse, aidates kaasa selle tugevdamisele ja silumisele. Sisaldab 96% looduslikke koostisosi. Hüpoallergeenne valem, mis on kliiniliselt testitud allergikutel. Vegan toode & amp; Vägivallavaba. Sisaldab 96% looduslikke koostisosi. Hüpoallergeenne valem, mis on kliiniliselt testitud allergikutel. Vegan toode & amp; Vägivallavaba. Sisaldab 96% looduslikke koostisosi. Hüpoallergeenne valem, mis on kliiniliselt testitud allergikutel. Vegan toode & amp; Vägivallavaba.

Kaal 0,11 kg
Mõõtmed 6 × 10 × 11 cm
Brand

AA

Brand

AA

Esimene AA kreem loodi 1982. aastal – tundlikule, allergiatele kalduvale nahale. See saavutas kiiresti tohutu populaarsuse. Pakendi tõttu nimetati see spontaanselt apelsini kreemiks. See oli AA Cosmetics kaubamärgi ajaloo algus. 1980. aastatel, kui allergia ei olnud veel ülemaailmne epideemia, lõi Zimol kreemi, mis oli oma ajast ees. AA kaubamärgi loomise aluseks oli dermatoloogiline lähenemine nahale ja vastutustundlik vaade tulevikku. See määratleb meie kõige olulisemad väärtused tänaseni. Ettevõtte keskuse AA kaasaegsetes uurimis- ja arenduslaborites töötab ekspertide meeskond uuenduslikke kosmeetilisi koostiseid. Brändi tegevust toetavad raviasutused – arstid, nahaarstid ja allergoloogid. Retseptide väljatöötamisel jätab bränd välja koostisosad, mis sisaldavad tuvastatud allergeene. Kõiki kasutatud koostisosi analüüsitakse hoolikalt igas vastloodud retseptis. Kasutatakse kõrgtehnoloogiat, kõrgeimaid tootmisjuhtimisstandardeid ja ranget kvaliteedikontrolli protsessi. See võimaldab tehasel toota ka ravimeid ja meditsiiniseadmeid.

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.