MÜÜGITINGIMUSED

1.ÜLDTINGIMUSED

Lisella.ee e-poodi haldab Lisella Trade OÜ (registrikood: 14978844; aadress: Keevise 13, 11415 Tallinn).

Kõik Lisella.ee kodulehel olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Lisella.ee e-poes saad ostu sooritada registreerimata kliendina. Kaup toimetatakse kohale Omniva, Itella SmartPosti või DPD abil.

2. OSTUABI

2.1. Tellimuse vormistamine

Tellimusi saab e-poes esitada registreerimata kliendina. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Klient sisestab enda andmed (ees- ja perekonnanimi, e-mail, telefon, ettevõtte nimi, aadress), valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning kinnitab tellimuse.

2.2. Hinnad ja 0% käibemaksuga tellimine

Kõik e-poe hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.

Ettevõttele, mis teises Euroopa Liidu riigis on käibemaksukohuslane, saab tooteid tellida 0% käibemaksuga. Selleks toimi järgnevalt:

– Lisa soovitud tooted ostukorvi ja mine “Mine kassasse” lehele.
– Täida kõik lahtrid maksja info kohta. Märkuste lahtrisse kirjuta VAT nr.
– Vali sobiv postitus- ja makseviis.
– Esita tellimus.
– Oota uut arvet, millel on käibemaks 0% ning seejärel tasu arve. Juba makstud arvetele tagasimakseid ei teostata.

2.3. Kauba eest tasumine

Kauba eest tasumiseks mine ostukorvi, mille leiad menüü kõrvalt, korvi kujutisele vajutades.

Vajutades nupule “Mine kassasse” suunatakse lehele, kus tuleb täita ära kontaktandmed ja valida endale sobiv tarneviis – lähim Itella SmartPosti, Omniva või DPD pakiautomaat.

Pane tähele: kontaktandmete ja tarneviisi valimisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Kui oled täitnud vajalikud lahtrid ja kontrollinud andmed üle, siis maksmiseks vajuta nuppu “Esita tellimus”.

Peale nupule “Esita tellimus” vajutamist kuvatakse Makseviisid, kus on pankade loetelu, mille kaudu on võimalik tasuda. Tasuda on võimalik läbi Montonio Finance makselahenduse (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop pank, Citadele, VISA, Master Card).

Vali endale sobiv makseviis, mille kaudu soovida tasuda, selleks vajutada eelistatud panga nime ja logoga nupule.

Peale nupule klikkimist suunatakse teid valitud panga sisselogimise lehele, millel tuleb oma isik panka sisenemiseks identifitseerida. Seejärel suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Ostukinnitus saadetakse esitatud e-posti aadressile.

2.4. Kohaletoimetamine

Tellimus toimetatakse kohale Eestis 2-14 tööpäevaga Itella SmartPosti, Omniva või DPD vahendusel. Mujale 14. tööpäevaga. Täpsem tarneaeg on leitav e-poes iga toote juures olevast tabelist koos toote hinna ja ostukorvi lisamise nupuga. Lisaks on täpsem tarneinfo nähtav toote nime juures ostukorvi lehel, kassa lehel ja kliendi e-mailile saadetaval tellimuse kinnitusel.

Kui kliendi tellimus koosneb ainult EE lao kaupadest, siis komplekteeritakse tellimus viivituseta. Juhul, kui tellimuses on ka EU markeeringuga lao tooteid, siis asume tellimust komplekteerima kohe, kui kaubad on meie Euroopa ladudest EE lattu saabunud. Kõikidel erineva markeeringuga ladudel on erinev tarneaeg.

Kassas pakutakse kliendile vaikimisi võimalust, et tellitud tooted komplekteeritakse peale viimase toote saabumist EE lattu ja saadetakse kliendi valitud pakiautomaati ühe pakina.
Sellisel juhul kohaldub ühekordne saatmistasu.

Kliendil on ka võimalus jagada kassas tellimus osadeks ning tooted saadetakse vastavalt iga lao tarneajale.
Sellisel juhul kohaldub igale pakile eraldi saatmistasu. 

Kauba kohalejõudmisest valitud pakiautomaati saadab kullerfirma paki saaja mobiitelefonile vastavasisulise SMS-i ja e-posti aadressile e-kirja, milles on kirjas pakiautomaadi ukse avamise kood. Kauba kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada uksekood vastavalt pakiautomaadi puutetundliku ekraanil olevatele juhistele. Postipakina tellides tuleb postist vastavasisuline teavitus, mille abil saab paki kätte kohalikust postkontorist.

2.5. Kauba ümbervahetamine ja tagastamine

Kliendil on õigus kaup tagastada 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning vabas vormis tagastamisavaldus peab olema Lisella Trade OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil klienditugi@lisella.ee 14. päeva jooksul.

Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse kliendi pangakontole 14. päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Lisella Trade OÜ-le.

Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Kui klient on sõnaselgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ja/või nõuda kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

2.6. Vaidluste lahendamine

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest ja kasutusjuhendist erinevast kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve ametisse (Endla 10a, Tallinn 10122, http://www.ttja.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10a, Tallinn 10122, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

3.LISAINFO

Lisella Trade OÜ jätab endale õiguse muuta e-poe sisu, hindu ja süsteeme.

Toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta lisainfo saamiseks võta ühendust e-maili teel klienditugi@lisella.ee.