Nišiparfüümid on hoolikalt valitud ja komponeeritud koostisainetest valmistatud lõhnad, mis annavad erakordse sensoorse elamuse, ümbritsevad sind pulseeriva ja muutuva lõhnaharmooniaga ning lisavad põnevat võlu igasse eluhetke. Hästi valitud nišiparfüüm peegeldab iga isiksuse sisemaailma ning selle hingus võrgutab, joovastab ja tõmbab vastupandamatult oma aromaatsesse embusse, kuhu sa justkui tahaksid jääda igaveseks. Sellesse lõhnakategooriasse kuuluvad parfüümid on õrnad, rikkalikud, eksklusiivsed, äärmiselt kauakestvad aroomid, mis paljastavad iga inimese, kes neid valib, iseloomu.
Nišiparfüüm - mis see on? Tänapäeva maailmas koguvad oma aromaatsete koostistega kütkestavad nišiparfüümid üha enam huvi ja positiivset tagasisidet nii kogenud parfümeeriagurmaanidelt kui ka inimestelt, kes pööravad palju tähelepanu just endale sobivaima täiusliku lõhna otsingutele. Parfümeeria aromaatse maailmaga tutvust alustaval inimesel võib aga tekkida loomulik küsimus, mis on nišiparfüümid. Lühidalt öeldes on nišiparfüümid kunstist ja loovusest sündinud lõhnad. See on nagu andekate vabade parfümeeride töö tulemus, kes paljastavad julgelt lõhnade kaudu oma kunstilist olemust. Loominguline impulss ja vääramatu soov oma töid teistega jagada viisid selleni, et erinevaid meeli köitvaid nišiparfüüme luuakse tänapäeval palju enamas kui ühes parfümeeriamajas. Kuid nagu iga teine kunstiliik, on nišilõhnade loomine riskantne ja seikluslik tegevus. Ebatavaliste lõhnade loomisel on alati võimalus, et nišiparfüümid ei leia soovitud kliente ning nende ainulaadne koostis ei ärata soovitud huvi. Kuid nagu näitavad tänapäeva trendid, hindab tänapäeva inimene aroome, mis rõhutavad unikaalsust ja individuaalsust, mistõttu nii vanad kui ka äsjailmunud nišiparfüümid muutuvad sageli maailma erinevates riikides kiiresti populaarseks ning mõnda nimetatakse isegi kõige populaarsemaks nišiparfüümiks. Mille poolest erineb nišiparfüüm teistest lõhnadest? Nišiparfüümid, nagu nende nimigi ütleb, on mõeldud konkreetsele nišile või teatud inimrühmale, kes hindab ebatavalisi lõhnu, mida täiendavad spetsiifilised akordid või mida iseloomustavad erakordsed kompositsioonid. Erinevalt masstoodanguna toodetud parfüümidest, näiteks kuulsate disainerite või tuntud moemajade loodud parfüümidest, mis on ülipopulaarsed ja laiema avalikkuse poolt armastatud, iseloomustavad nišiparfüüme peened, ootamatud, ainulaadsed kompositsioonid, mis kindlasti ei sobi kõigile. Nišiparfüümi firmad on tavaliselt väiksemad kui globaalsed moebrändid, mille tegevus ulatub sageli parfümeeriaalast kaugemale ka muudesse valdkondadesse, näiteks moetööstusse. Samuti jäävad nišiparfüümi firmad enamasti ikka vanade traditsioonide juurde. Seega, kui Calvin Kleini, Versace või mõnda muud masstootmiseks mõeldud moemaja esitlevad erinevad parfüümid, siis nišiparfüüme tootvates parfümeeriamajades on tavaliselt üks parfümeer, kes tunneb oma tööd asjatundlikult ja vastutab kõigi ettevõtte lõhnade eest. Eksklusiivseid nišiparfüüme loovatel ettevõtetel on ainulaadne lähenemine ka oma toodete levitamisele ja toote edendamisele. Seega, kui disainerite või šõumaailma tuntud staaride loodud parfüümipudelid säravad pidevalt reklaamides või mõne suurema kaubamaja riiulil, leiab nišiparfüüme tavaliselt spetsialiseeritud parfümeeriapoodidest, kaubamärgifirmade kauplustest või saab neid osta internetist, ja parim reklaam nende jaoks on üldtunnustatud kvaliteet ja eksklusiivsus, mis levib sõna sõnaliselt.